Sunday, April 17, 2005

Kisah kawin-kawin

Hari ni salah satu members tarian aku kawin. Lawa betul dier. Suasana di situ pun cantik dan sungguh meriah. Bebudak tarian aku ada yang buat persembahan. Aku ngan tunang aku datang makan jer lah...heheheh. Tapi kiter pun datang untuk meraikan lagik majlis orang. Best tengok dier nyer persandingan....simple yet elegant. DJ si Abby Sheikh tu memang klakar...jadi bertambah seronok lah suasana majlis.

Cedebah!! Aku sempat jugak dpt hadiah..pasal lengkapkan pantun. Hahahha...takleh dropkan waterface cikgu Melayu...hehehe.

Lepas tu gi Bukit Panjang Plaza...lapar lagik!! Dah membeli-belah..kiter gi makan kat Swensens. Dah tu balik.

Baru lah aku sedar yang tugasan sumer lom buat. Tugasan Prof Hadijah lom buat..nak laksanakan lagik. Abis tu ada pemantauan lagik. Argh!! Macam nak MC aja. Tapi takleh...kesian bebudak. Exam nak dekat oiiiii.

OK2 aku nak sambung buat kejer. Nanti tak terhabis karang.....malamz...

Tarian Grp photo sebelum lelaki tiba Lelaki tiba Grp photo dengan pasangan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home