Monday, March 14, 2005

Bingit nya.....!!!

Hari ni leh kena cirit birit pasal semalam makan makanan yang nak basi kat kenduri. Dah 5 kali masuk toilet. Sakit perut sangat. Nak makan pochai takder lak tu. Habis ada jer lain nak jadi.

Ada jer orang nak carik pasal. Dah lah sakit. Bisa perut. Itupun nak carik pasal jugak. Memang takder hati perut lah manusia2 ni. Bingit seh. Kenapa aku slalu ajer kena buli ngan orang. Mentang2 aku kecik...aku diam...korang buli2. Aku sakit aku diam. Aku bingit aku diam. Janganlah kacau kalau takleh handle aku nyer blow up.

Peng seh!! Dah kacau baru rasa puas ah. Aku jugak dipersalahkan. Aku jugak dituding jari. Aku lah ni. Aku lah tu. Sumer salah aku. Yang kau jolok sarang tebuan tu kenapa?! Lepas tu takleh nak handle...kau salahkan aku!!

Apa lah nasib. Sakit perut. Sakit hati. Sakit tangan. Sakit badan. Nak kena buat esei ni!! Camna nak buat. Biler nak buat jer sakit perut masuk toilet lagik. Argh!!
BINGITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

0 Comments:

Post a Comment

<< Home