Saturday, March 05, 2005

Sibuk...banyak kejer...argh!

Dah lama tak tulis ni. Tadi keluar gi Plaza Singapura. Dapatlah lepaskan stress sikit. Minggu kedua skolah ni teruk ah. Sakit...bebudak degil...bising2...takleh marah sgt pasal tekak. Buat aku fikir tentang kenapa lah aku pilih untuk mengajar. BUat susah diri jer. Tu satu hal. Hal lagik satu lak pasal cikgu yang buat perangai. Nama jer cikgu..tapi perangai sungguh tak macam cikgu. Hipokrit! Dah lah suka marah bebudak tak tentu pasal...ngadu ni kat CT aku yang aku tak lakukan kerja dengan sempurna. Kata aku biarkan jer bebudak tu tak buat kejer. Padahal dorang buat Art. Penipu..pembohong. Dah lah hempas pinti kelas bila aku ada kat situ. Biadap punya cikgu!! Nama jer cikgu. Tapi adab pun tak ada. Sudah lah..orang cam ni leh pegi blah!

Harap2 minggu depan ok lah. Kalau tak nanti bila ada pemantauan habislah aku. Insya Allah takder apa2. Amin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home