Saturday, April 23, 2005

Minggu yang sangat payah dilalui

Minggu ni banyak lah kerja yang belum selesai. Kertas bebudak lom habis semak...tugasan sekolah lom habis buat...rancangan pengajaran...diskette pun belum bagi cikgu nuraini.

Isnin: Patut ada pemantauan oleh cikgu Nuraini tapi badan aku ni teramatlah letih dan kurang sihat...jadik aku batalkan pemantauan itu. Lepas kelas pertama...aku punyalah sedih dan bingit. Asyik fikirkan kenapa ye aku memilih jalan ni? Kenapa aku nak jadik cikgu? Aku buat mcm2 untuk murid2 ni...tapi dorang buat hal mcm2. Mana yg tak buat tugasan di rumah, yang sikap tak sopan mcm2 lagi lah. Lepas kelas pertama tu...dah mcm nak nangis seh. Tapi mujurlah ada Redha tolong tenangkan fikiran. Terima kasih REDHA!!

Selasa - Jumaat : Hari-hari seterusnya ni mcm gembira sikit. Tak tahu asal lak...hahahahha. Makan vitamin agaknya. Akan tetapi hari Jumaat kena demam panas, batuk, gastric, cirit birit.....lepas skolah Redha temankan gi doktor. TIMA KACIH SKALI LAGI REDHA!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home