Saturday, May 05, 2007

Hatiku luka

Tak sampai berapa minggu yang lalu aku disambut dengan berita gembira...kini....aku dibiarkan kekosongan.

Zuriat yang kunantikan lenyap begitu sahaja...

Aku disahkan ada penyakit GTD...di mana janin tidak dapat dibentuk lalu menjadi tisu-tisu yang banyak. GTD ini adalah sejenis barah. Jadi aku terpaksa dicuci. Dan aku harus diawasi doktor setiap bulan sehingga taraf HCG aku sudah kurang atau negatif. Kalau tidak aku harus menjalani chemotherapi.

Kesedihan akibat kehilangan sesuatu yang sudah lama dinantikan harus kuketepikan dahulu kerana buat masa sekarang, aku harus memberi perhatian kepada kesihatanku. Aku harus pastikan aku bebas barah itu.

InsyaAllah kalau semua berjalan lancar, aku boleh cuba lagi selepas setahun. Doakanlah kesihatanku....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home