Saturday, June 04, 2005

dah pun 25

dah 25 tahun pun aku. Hari jadi ku diraikan dengan luarbiasa sekali....hehehe. Tengah hari tu...murid2 ku, Arep, Salihin, Nizam & Khai, dtg dan mereka gi menyanyikan lagu hari lahir di depan rumah aku. Hahahah....paiseh skejap...tapi dey r soooo sweet!!

Lepas tu ptg kluar picnin ngan Andy. Mula2 rasa berat hati...tapi aku enjoy jugak lah.

Balik adik aku Iliza kasi aku present. Cute lah sgt. Cawan kucing dgn tempat letak HP kucing. Aku kan giler kucing.

Dah pun naik lagik satu tahun umur ku. Tapi takper...org ckp aku tak mcam 25...hehehe.

Untuk hari lahir tahun ni...aku harapkan kebahagiaan untuk diriku. Aku betul2 harapkan yang satu hari nanti...aku akan dapat menjumpai kebahagiaan itu. Ya Allah...semoga Kau melindungi ku hamba Mu yang lemah ini dan bimbinglah ku ke jalan yang Kau redhai. Amin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home