Sunday, September 11, 2005

Citer-citer

Hari Selasa ngan Rabu tak buat banyak semakan. Mampus aku....biler nak habis ni!!!!

Hari Khamis aku pegi East Coast berkelah dengan si dia. Dah lama seh tak berehat dan bersantai camni. Dia asyik kejer...duduk kat skolah 24jam. Aku ni asyik dengan semakan aku jer. Gerek jugak bersantai ni...tapi malam adik aku telefon. Aaron..matair adik aku Liza kena kemalangan. Teruk katanya.

Jadi kiter pun bergegas lah ke sana. Teruk jugak seh. Banyak yang patah. Tulang belakang, tulang bahu, tulang kaki...tulang pelvic. Aduh! Mesti sakit. Tgk dier kejung kat situ..kesian seh. Takleh bergerak langsung. Mesti boring.

Dapat tahu ada satu pick up langgar ngan dier. Sampai tercampak jauh budak ni. Dah lah dier kedengkik....mana tak patah tulang belulang.

Kesian betul..baru mula kejer ngan Pizza Hut...dah kemalangan.

Harap2 dier cepat sembuh lah kan.

Hari Jumaat lakz aku ada kuliah kat Suntech...pasal mengajar dengan menggunakan humor. Gerek gak kuliah dier. Jumpa kengkawan ku Ihah, Nong, Noni dan Hisham.

Lepas tu gi jalan2 japz ngan Nuraini sebelum si dia datang amik aku. Kiter tros gi hospital tgk Aaron lagik. Dah baik sikit lah...dah leh makan. Tapi memang masih lom leh gerak lah. Adik aku kat situ kasi dier makan. Kesian dier.

Balik dalam pukul 10 gitu.

Hari ni lakz aku ada kenduri arwah kat rumah Mak Usu. Arwah datuk aku. Pergi jer lah kan. Dah lama tak pergi jumpa sedara....maklumlah dah sibuk sangat ni. Makanan banyak...sampai skrg perut senak...khakha. Sedara aku dari Malaysia pun ada. Jumpa lah anak2 sedara aku yg kiut miut jugak...si Shaqil, Shaqila, Iezaz, Fifi, Iynara.....

Lepas tu, keinginan nak timang cahaya mata pun bertambah lah kuat. KHekhekhe.....insya Allah dah nikah bulan Disember ni...aku ngan dier cadang nak cepat2 ada anak. Yay! Harap Tuhan kabulkan lah harapan kami.

K nak tido...nanti bangun nak buat lagi banyak semakan. Lepas tu nak gi perpustakaan baru tu dengan dia sekeluarga. Slamatz!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home