Monday, September 05, 2005

Hari Cuti yang ke-3

Hari ni dapat semak 1 kelas punya kefahaman dengan 1 kelas punya karangan. Kalau camni...nampaknya...tak akan habis lah tugasan yang perlu disemak.

Tadi ajar salah seorang pelajar aku yang hendakkan tusyen dalam masa2 yang suntuk ni. N levels dah mula baru nak mintak ajar. Cekik darah betul lah bebudak ni. Tapi takper...dier nak punya pasal...aku sanggup.

Semalam pun aku turun tempat sama untuk periksa kertas kerja pelajar aku lagik satu. Tu lagik....esoknya nak ujian...hari tu baru nak suruh semak. Macam2 betul lah perangai.

Tapi kan...dah lama tak turun ajar bebudak ni tusyen...gerek jugak. Dapatlah habiskan masa buat sesuatu yang berfaedah. Daripada duduk kat rumah....semak2...lepas tu penat tido.

Besok pulak aku ada ajar tusyen kat daerah Bukit Panjang punya...kali ni bukan free lah...khekehke. Mana leh free sumer...nak carik makan.

Semalam aku ngan dier hajat nak gi Comex kat SUntech..tapi akhirnya tukar rancangan. Kita gi makan malam kat Clementi pasal makcik aku punya hari jadi. Lepas tu....aku ngan dier gi IMM...dah lama tak jalan sana. Pegi Daiso...habislah...beli macam2. Lepas tu gi tgk2 perabot...aku nampak ni katil sangat cantik dan memang telah menjadi idaman sejak dari remaja lagik. Keinginan yang sangat kuat membuatkan aku macam nak letakkan duit downpayment jer....tapi si dier cakap jgn buru2...nanti ada lagik. Oklah........lagipun...rumah pun belum dapat lagik...khakhakha.

Camna eh...rumah lom dpt ni. Tak nak beli rumah resale ah...nak beli rumah baru. Tapi kalau rumah baru...Bukit Panjang ngan Bukit Gombak dah takder lagik....skarang balloting pun...kat Queenstown, Geylang, Toa Payoh...jauh beb!!!

Harap2 balloting lagik satu tempat yang sesuai sikit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home