Wednesday, August 17, 2005

Batuk...batuk...

Alahai...lagi 2 hari nak gi berKaraoke dengan Burger Bundle Gang ku dah kena batuk batuk lakz. Bingit betul lah.

Aku ni bukan apa....sensitif lah dengan jerebu. Kalau sedikit pun aku tak boleh...mula lah nanti batuk..susah nafas...sakit tekak..mata berair...kadang2 tu kena gatal2.

Bayangkanlah..dengan sakit tekak aku ni..aku kena ajar bebudak "baik" ni. Makin teruk lah tekak aku.

Hari ni ada 2E, 2N dan 3N.

2E macam selalu...macam monyet2 kat dalam zoo yang saling bersahut-sahutan tu.

2N hari ni buat karangan kreatif. DOrang kecoh-rable tapi ok.

3N...mcm biasa...cuma hari ni takder org tido...takder org gaduh...wahhh!! Hari ni dorang ok ah.

K...aku nak relek jap....nanti nak kuar makan ngan si Dia....chow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home