Thursday, August 11, 2005

3N!!!! #*%@#%*#@^!!!

Hari ni ada 3N lagik...aduh....nak sabar camna pun susah. Ok lah...aku tak lah marah2 mcm hari tu. Tapi ada satu budak pompuan ni buat hati aku manyaaaaaaaakkkk sakit!!

Dah lah tak buat kejer yg aku suruh..nak menjawab lagik. Habis selama ni kalau aku bebual..dier sibuk bebual kat blakang. Aku pun tadi tegur dier lah...amboi bukan main kurang ajar...biadap habis. Kalau lah aku masih remaja mcm dulu..dah kena rembat habis2an siak. Sakit hati habis.

Dah buat salah tu dah ah..lagik nak menjawab. Daripada aku tak marah..sampai marah siak.

Aku betul2 mcm nak give up seh ngan bebudak 3N ni. Kalau tak pandai..rajin takpa...ini dahlah tak pandai....malas lak tu...biadap lagik.

Tapi sebenarnya aku sayang kat dorang. Selalu kalau aku kena amik MC atau leave pada hari2 yg ada kelas dorang...berat seh hati. Mcm aku tak nak dorang miss kelas aku.....entah eh kenapa. Dah sakitkan hati mcm nak rak pun aku sayang jugak...giler agaknya aku ni.

Skrg hati masih geram ah.....ah..gi pasal ah. Korang nak blajar2..tak nak blajar suah...bukan lu kasi gua makan pun. Lu yg kena kasi diri lu makan..mak bapak lu makan..anak bini lu makan...lu malas..lu terima lah padahnya nanti ya. Lu masih muda...lom tahu erti susah..nanti lu dah besar dah terlambat beb..nasi sudah jadi bubur.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home