Tuesday, August 09, 2005

SELAMAT HARI KEBANGSAAN YANG KE 40 SINGAPURA!!!

Bunga api
Bunga api..
SELAMAT HARI JADI! SELAMAT HARI JADI! SELAMAT HARI JADI SINGAPURAAAAAAAAAAA!!! SELAMAT HARI JADIIIIIIIIIIII!!

Hari ni tak pegi mana2...cuma duduk lepak rumah dia tonton TV. Agaknya pasal dah 3 hari keluar tgk bunga api..dah jelak lakz...heheheh. Walaupun setakat tonton di TV..tapi semangat kebangsaan yg kental tetap wujud dalam hatikuuuu (setep mcm Aziz Satar dlm citer Seniman Bujang Lapuk). Siap aku nyanyi2 sama2..hehehe.

Semalam sekolah aku ada meraikan Hari Kebangsaan. Ada Peraduan Menyanyi lagik..kelassssss. Yang menang dapat tempat pertama patut menang...tapi sedih seh boys aku tak dpt tempat kedua atau ketiga. Dorang nyanyi gerek seh...tapi pasal juri tu org2 lama..tak ikut perkembangan lagu remaja terkini...dorang tak dpt menang. Kalau dulu zaman aku..lagu2 camni lah hot. Tak gerek ah judge!!
Penyajak muda kita
Cikgu pun ada buat persembahan
BUdak kompang ku

Tapi takper..keseluruhannya...sumernya gerek! Budak2 bukan main suka menyanyi2kan lagu kebangsaan. Mereka bersorak sorai dan bersuka ria.

Aku....PENAT HABIS!! Nak kena jaga 12 ekor monyet yg terlepas kandang....mcm babysitter! Jgn ckp tu jer...tu boys aku pun nak kena jaga jugak. Sampai aku terus duduk atas stage untuk memastikan mereka tu takder lah buat perkara yg merepek meraban.

Lepas tu gi Burger Bundle kat Lets Eat CCK. Ok ah...seperti biasa..ketawa ria kita. Lepas tu gi lak tgk bunga api ngan dia ngan mak dier ngan adik dier. Penat dan belengas!

K nak tido......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home