Wednesday, July 20, 2005

SELSEMA...BATUK...

Hari ni makin teruk lakz sakit aku. Pegi kelas bawak 1 kotak tisu. Hidung tersumbat...batuk2. Nak mengajar pun susah. Jadi aku buat keputusan untuk pulang awal agar dpt berehat dan pergi ke doktor. Jadi tadi concert rehearsal for Malay Drums tak tahu lah apa jadi.

Dapat MC untuk besok. Jadi skrg tgh sibuk nak buat tugasan nak berikan kelas2 yang terjejas. Mata dah ngantuk pasal dah makan ubat tapi kena tahan jugak.

Tima kasih bebanyak cik abg sayang kerana sudi membawa saya ke doktor tadi. Skrg ni dier sedang menghabiskan karikaturnya untuk sekolah ku. Ada majlis penyampaian hadiah pada hari Sabtu dan karikatur itu akan diberikan kepada tetamu undangan kami iaitu naib pengetua kami yang akan meninggalkan sekolah kami.

Kesian tgk cik abg aku yg sorang ni. Kena bersengkang mata buat ni betul2. Takper lah. Aku betul2 menghargainya. Terima kasih daun keladi. Nanti saya belanja awak eh. heheheh.

K lah. Aku dah nak rehat ni. Mata tak tahan. Otak pun takleh fungsi. Malamz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home