Friday, June 24, 2005

Tak suka!!

Hari ni pasal PMS aku rasa mcm siak sikit. Marah2...sedih2....kesunyian...memerlukan seseorang. argh!! Tak suka...tak suka!!!

Tadi aku bingit ngan Azriana ngan Redha pasal dorang tukar rancangan pada saat-saat akhir....abih pasal tu aku pun lambat jumpa members aku kat Boon Lay interchange. Takder teksi buat aku makin bingit..kena susahkan Andy lagik membingitkan. So aku bingit habis ah. Tapi lepas tu...aku cool down sikit.

Biler Andy antar aku gi skolah....aku tanya dia nak aku temankan dier gi hospital tak hari ni. Semalam bapak dier kena serangan jantung...abis semalam dier nak aku ikut. Hari ni dier tak nak. Hah! Mesti ada apa2....slalu nak aku ikut. Oh rupa2nya ada sepupu dier si Fiza tu...patut ah. Biasa ah...dier kalau dah ada members....aku pun dier tak heran. Abih aku bingit ah lagik....biler takder org dier carik aku...biler ada org...dier takder aku pun takper.....sakit siak hati.

Aku rasa hati sakit giler pun pasal PMS ni ah..bingit ah!! Tak suka!! Tak suka!!!

Sekarang aku betul2 rasa PMS ni dah membuat aku bingit marah sedih dalam satu masa. Skrg mcm nak nangis seh...tak tahu naper tapi nak nangis ah........mcm nak kuar jer tapi tak tahu ke mana. Sungguh kesunyian...sungguh memerlukan.....AKU TAK SUKA PMS!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home