Monday, August 29, 2005

Juri Keempat --> Isnani Norasiken

Semasa menonton Anugerah....peserta pertama ni buat aku pelik sekejap. Naper lah muka mcm gerl tapi boy???? Kalau aku perhatikan lagi...ramai peserta2 lelaki anugerah tahun ni ada bentuk muka yang lembut sikit. Alamak!! Tak gerek lah gini!!

Peserta 1 suara ok lah...sgt menunjukkan kelakian walaupun muka ada kelembutan. Hehehe...Peserta 2 pulak...suara lebih baik...lebih mantap. Ada lagi beberapa peserta lain...jadi..tunggukan updatenya!!! Khekhekhekhe

Si Sempoi ni Kempro siak!!!

Peserta 3...tak sedap ah suara. Rambut pun klakar. Alamak...betul tak sedap ah.

Peserta 4-->Irwan!! Gua caya sama lu!!! Memang gua minat sama lu lah!!Tapi baju apa kau pakai tu??? Mcm baju pompuan pakai....alamak brudder...dressing perbaiki sikit ah.

Peserta 5--> Wah! Banyak peminat seh!!! Apa sajer jer Sempoi...puja Gigi dier lah...khekhe. Syed Azmir ni stail ada sikit mcm Taufik lah. Kening pun sama. Khekhe. Suara ok jugak. Mungkin lagu kalau rancak lagik gerek! Maklumlah...aku ni minah rock habis nya...khekhe. Kan....ikut stail Taufik!

Peserta 6-->Aduh! Mengecewakan sungguh!!

Peserta 7-->Asal suara dier gitu??? Khekhekhe. Tapi stail ah. Lain dari yang lain.

Si Sempoi ni aku menyampah habis ah. So tak layak jadi hos TV. Stakat DJ radio ok ah. Mcm kempro habis ah!

OK...itu saja komen daripada juri keempat...Isnani Norasiken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home