Tuesday, September 13, 2005

Di sekolah......hari kedua

Dah pun buka sekolah......hari pertama....bukan main susah nak bangun. Dah lah tu...ngantuk kat skolah. Ada 4 kelas kesemuanya.

Untuk 2N aku buat balik surat kiriman rasmi dengan dorang.....dorang punya..hancur lebur. Suruh buat lain...dorang buat lain. Macamana nak lulus camni...risau betul aku.

Untuk 3T aku buat kefahaman jer...pasal aku tak tahu apa nak ajar dorang untuk 30min.

Untuk 3E, aku kenalkan dorang dengan sajak. Suka bebudak. Aku bacakan salah satu sajak aku. Tak sangka dorang suka. Nanti hari Khamis aku nak bawa dorang ke Kolam Koi tu buat Bengkel Puisi mini.

Untuk 1E...sepatutnya nak ajar kefahaman tentang pantang larang....tapi Mis kata ajar karangan berformat. Aku pun setuju jugak pasal kalau tak nanti untuk peperiksaan dorang tak tahu formatnya.

Balik skolah siang....tapi tak tido lakz. Malam jumpa dia.

Tadi aku ada 2N ngan 3T jer. 2N aku buat surat kiriman rasmi lakz. 3T aku buat Kata Penguat ngan dorang.

Skrg leh lah aku sambung balik semak kerja murid2 ni.....

Petang ada tusyen...skrg aku dah ajar bahasa Melayu kat budak darjah 4 ni. 2 kali seminggu...boleh lah. Tambah duit untuk kawin..khekhe.

Lepas tu aku jumpa Nong nak gi Jurong Point.......yahooooooooo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home