Thursday, October 13, 2005

Nak sakit.....

Alamak..mata dah merah lakz...ni yang tak best. Badan pun rasa mcm nak demam. Belum habis semak lagi ni. Masih ada karangan bagi 1E, 2E dan 3N. Kalau boleh nak habiskan 1E dan 2E tapi dengan mata camni....leceh lakz.

Tadi makcik aku telefon sampaikan berita buruk. Rumah yang aku nak beli tu penjualnya dah naikkan harga. $388k!!! Mana nak cekau duit!! Melampau!!! Baik aku beli kondominium. Nampaknya bukan rezeki aku ngan dier lah nak beli rumah tu. Kena carik rumah lain.

Tadi adik aku telefon lakz...dier sampaikan berita yang mencemaskan. Skrg ni tgh gelisah dan tak tentu arah lah risaukan dia. Bila telefon si dier...dier leh terslenger bacin lakz tetapi lepas aku beritahu lagik..baru dier tersedar akan keburukan berita ini. Aku harap adik aku takder apa2 lah.

Skrg ni aku rasa aku nak tido lah...kertas ujian pun takleh semak. Habis hati tak tenteram fikirkan pasal adik aku. Badan pun macam nak sakit. Tido sudah..hehehe....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home