Thursday, September 22, 2005

Ngantuknya....

Kat dalam staff room sedang menunggu budak 2NT aku habis buat survey. Baru makan...sebab tu lah ngantuk. Dah mcm ular pulak aku ni. Nanti untuk kelas 3N aku ada pemantauan oleh HOD aku. Smalam tidur lambat psl nak siapkan bahan2 pengajaran. Sebab tu ngantuk habis. Harap2 suma akan berjalan dengan lancar.

Semalam patutnya nak pegi Geylang pasal nak tgk photoshoot kumpulan nasyid ni. Oh ya! Si Dia telah ditawarkan untuk membuat album cover bagi dua artis tempatan kita. Satu yang kumpulan nasyid tu lah...lagik satu penyanyi nama Imran. Dah dengar lagu mereka. Sedap habis....menangkap dan menusuk kalbu. Kalau album dah keluar nanti akan ku beli.

Abang Zag tu ada katakan yang dia ada lagi banyak projek yang boleh diberikan kepada tunangku ni...kalau dia serasi lah. Wah! Ini bermakna dia akan makin sibuk lah. Dah tak leh slack2 lagik...kena kerja keras. Tapi aku bangga...akhirnya..apa yang telah aku gambarkan terjadi juga. Hasil karyanya diberi pengiktirafan yang sewajarnya. Aku harap mentari selepas hujan ini akan terus memberikan sinarannya. Terima kasih abang MG diatas peluang ini.

Aduh..ngantuknyaaaaa.....mungkin aku leh lelapkan mata sekejap. Rehat untuk kelas 3Na nanti.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home