Wednesday, May 09, 2007

Terima Kasih Daun Keladi

Pertama sekali ingin kuucapkan ribuan terima kasih kepada seorang rakan Multiplier di atas mesej yang disampaikan. Ia betul2 membuat diri ini berasa lebih tenang. Aku fikirkan ada cacat celanya dengan apa yang kulakukan...tapi setelah mendengar rintihan daripadanya yang mengatakan dia juga pernah terkena...aku rasa bersyukur kerana apa yang kulakukan bukan sesuatu yang bersalah.


Dah jadi adat, ada yang menang ada yang mengalah. Dan di sini aku rasa tenang dengan mengalah kerana aku tahu aku benar. Pada mulanya aku rasa risau, apakah yang kulakukan ini tidak betul...tapi kemudiannya aku sedar yang ini mmg lumrah. Dan mesej dari rakan baharuku ini juga menenangkan jiwaku yang menggelodak resah. Kasihan juga dia kerana telah melaluinya juga.


Natijahnya, kita belajar daripada kesilapan. Jangan lakukannya lagi. Yang penting kita ikhlas, jujur dan nawaitu mesti baik. Insya Allah, Tuhan akan memberkati apa yang kita lakukan.


Terima kasih daun keladi sekali lagi kepada rakanku ini. Rupanya ada hikmah di sebalik apa yang terjadi, aku dapat buat kawan baharu di Multiply!


**Kpd rakanku itu, kau tahu siapa dirimu. Semoga kita belajar dari kesilapan ini. Mulai sekarang, kita pergi Geylang je sudah..hehehehe**

0 Comments:

Post a Comment

<< Home