Thursday, October 20, 2005

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Peperiksaan dan penyemakan OK. Tidak ada masalah. Pemarkatan juga berjalan dengan lancar. Sekarang ni sibuk buat persiapan untuk perkhemahan yang akan diadakan pada bulan November. 23, 24 dan 25 Nov.

26 dan 27 Nov pun aku ada hal.

Kemudian 28 Nov ada Graduation Dinner untuk Men 4N/4E/5N. Mis pergi..jadi aku pun pergi lah.

Kemudian baru lah boleh betul2 berikan tumpuan yang sepenuhnya kepada hal yang terpenting sekali. Aduh....harap semua akan berjalan dengan lancar.

Sekarang ni sebenarnya aku sahaja nak mengisi masa. Sedang mencetak keputusan anak murid aku dan sistemnya tersangatlah lambat. Jadi sambil menunggu tu aku tulis blog ni.

Aku baru teringat aku kena amik passport kat Lavender. AKu rasa hari Sabtu boleh lah. Habis nak pulangkan buku yang aku pinjam kat perpustakaan lagik...dah lama dah. Habis saman naik.

Hah! Dah boleh buka pun fail nya. Ok..sambung balik kejer!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home