Saturday, October 22, 2005

Dah dapat!!

Tadi pagi makcik aku telefon. Dia kata yang rumah yang aku dengan si dia suka dan ingin beli itu tuannya sudah setuju nak jual pada harga yang telah kami tetapkan. Alhamdulillah. Lama aku tunggu. Akhirnya impianku tercapai jua. Sekarang ni nak kena fikirkan soal nak ubahsuai rumah tu pula. Kalau nak ubahsuai pun tak banyak lah belanja. Cuma nak pasang tembok, buat lantai dan perabot dapur. Yang lain semua masih baik. Oh...nak cat lagi.

Kejap lagi aku nak bawa mak aku gi tgk tu rumah. Harap2 dia suka. Mana tak. Dekat dengan rumah adik aku. Cuma tak lah dekat sangat jadi takdelah nanti dier 24jam menanguk kat rumah aku..heheheheheh.

Tak sabar betul nak selesaikan hal rumah. Dah selesai nanti. Boleh lah fikir soal persiapan pernikahan pula. Alamak!! Hal perkhemahan pun lah...............

0 Comments:

Post a Comment

<< Home