Sunday, November 06, 2005

Celaru lakz

Semalam jalan raya dengan keluarga dia. Pergi rumah Atuk2 dan Nenek2. Perut lapar tak terhingga. Maklumlah...orang tua manalah larat nak masak memasak. Terpaksa balik sekejap makan mee soto Mak aku. Kemudian sambung balik jalan.

Aku pun tak tahu balik kul braper. Aku rasa macam masa tu jalan dengan lembab sekali. Mungkin sebelah dia tak banyak sedara perempuan jadi aku rasa macam bosan jugak ah. Lepas tu fikiran aku asyik menerawang jer. Yelah...sejak2 ni kan aku ni mmg lah banyak fikiran. Makin nak menjelang harinya, makin risau pulak dibuatnya.

Aku tak beritahu dia apa yang mengusik jiwa aku ni. Selalunya kalau aku beritahu, bukan makin tenang, tapi makin gusar. Semalam dia pujuk aku suruh beritahu dia. Macam betul jer member nak memahami lah, mendengar lah. Tapi bila aku beritahu sama juga kesannya. Buang current jer.

Ntah macamana eh nanti dah berumahtangga. Aku rasa mcm nanti aku tak puas hati pun aku diam jek. Kalau cakap lagik buat sakit hati. Aku ni memang gini...kalau marah ke tak puas hati, aku akan mendiamkan diri. Kirakan macam withdrawal syndrome ah. Hahahah. Tapi diam-diam aku camni pun tak bagus. Bagai gunung berapi yang beribu tahun tak meledak, nanti kalau dah meledak habis...hancur...musnah.

Mungkin buat masa sekarang, aku memerlukan dia untuk memenangkan fikiran aku. Selalu memberikan kata-kata yang boleh melegakan hati aku. Buat masa ini, dia sungguh tak buat demikian!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home